Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
June 2, 2011
Image Size
1.1 MB
Resolution
1680×945
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
2,532
Favourites
40 (who?)
Comments
35
Downloads
17

License

Creative Commons License
Some rights reserved. This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License.
×
Dean-O-Vision by Engelen Dean-O-Vision by Engelen
Yes, it’s Jeff Winger and Dean Pelton running hand-in-hand over a daisy field.

I REGRET NOTHING!!

ink + Photoshop 7
Add a Comment:
 
:iconhimemeshikute:
himemeshikute Featured By Owner Sep 2, 2013  Hobbyist General Artist
Having Jeffrey inside of me
Reply
:iconthebloosbrother:
TheBloosBrother Featured By Owner Feb 8, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Have you seen the newest episode? The Dean's dreams come true.
Reply
:iconmuffinpoodle:
muffinpoodle Featured By Owner Nov 17, 2011  Hobbyist Digital Artist
EVERYTHING IS BEAUTIFUL AND NOTHING HURTS ;3;

"Also, a friend said "you know, the real Dean-O-Vision would be both of them naked..."
I don't think I'm ready to draw that yet..." -- I THINK YOU SHOULD PROBABLY GET READY

aaaaaahahahahha this is so fabulousssssssss
Reply
:iconengelen:
Engelen Featured By Owner Nov 25, 2011  Student Filmographer
(sorry about the super late reply... school... you know...)

DUDE... I just... I NEED TO DRAW THEM DOING SOMETHING SO BAD!!
They have SO MUCH CHEMISTRY!!! (mostly because Joel has crazy chemistry with everyone... and he has a huge man-crush on Jim Rash IRL).
Reply
:iconmuffinpoodle:
muffinpoodle Featured By Owner Nov 26, 2011  Hobbyist Digital Artist
I totally get that. A lot of my replies are super-late too hehe.

aaaaaah JUST...JEFF/EVERYONE OTP. fgfdgsgshhsddslhsh <333 (And I know you love Jeff/Annie obviously and I wasn't sure about that at first but it's TOTALLY grown on me and I ship it bad now. JEFF/EVERYONE) But yessss every scene with Jeff and Craig is like. I don't even know, I don't know whether I want to laugh or cry with my joy lol. So I just sit there doing the stupidest grin at how amazing they are xD
I don't know much about the cast behind the scenes! Where do you get this stuff? twitter? I still don't understand twitter lol oops.
Reply
:iconengelen:
Engelen Featured By Owner Nov 26, 2011  Student Filmographer
LOL my OTP is Jeff/EVERYONE first (and by EVERYONE I mean "anyone in or out of the study group"... I just love seeing him making out... or naked...) and Jeff/Annie second (mostly because Annie is a lot like me... and I'd love to make out with Joel McHale).

Hahaha, I just love how the Dean is always touching Jeff, and even though he seems uncomfortable, he does NOTHING to stop it. Like "cut it out!!" or be angry about it. He just LOVES the attention. I wonder how he'd feel if the Dean ever developed a crush on Rich and Jeff knew about it XD.

An yeah... I follow the entire cast on twitter... and then... I uhm... I maintain a Joel McHale fanblog, so I'm always checking out interviews and stuff... Joel always talks wonder of the entire cast, but you can tell all of them have a crush on Jim's hilaiousness.
[link]
[link] (<- Joel was bowing to Jim in this pic)

akshdkhsaj I love the COMMUNITY cast so much :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
Reply
:iconjoffeorama:
joffeorama Featured By Owner Dec 6, 2011
I believe you need to test this theory of Jeff/EVERYONE with some Jeff/Fat Neil and Jeff/Magnitude fan art.
Reply
:iconengelen:
Engelen Featured By Owner Dec 6, 2011  Student Filmographer
..............................................................

DON'T FUCKING TEST ME!!! I HAVE NO TIME TO DRAW PORN!!!

(however, you may want to reply to this comment to remind me to draw and post it)
Reply
:iconmuffinpoodle:
muffinpoodle Featured By Owner Nov 26, 2011  Hobbyist Digital Artist
hahahaaaa...maybe that's why my first favourite ships were Jeff/Abed and Jeff/Dean...because I am kinda like a mix of Abed and the Dean, only (maybe?) in a way that's less horrifying than that sounds.

OMG WNHGEDHJblhxvnv,cm v,/kn THIS NEEDS TO BE AN EPISODE, CAN THIS BE AN EPISODE, WHERE THE DEAN GETS A CRUSH ON SOMEONE ELSE, and it would make sense for it to be Rich hahaha, AND STOPS PAYING JEFF SO MUCH ATTENTION SO THEN JEFF IS LIKE "HEY WHAT THE HEY" AND STARTS GETTING ALL CONFUSED AND MOODY AND DESPONDENT, AND BRITTA GIVES HIM SO MUCH SHIT WHEN SHE FIGURES OUT WHY YES THAT WOULD BE AMAZING. stops shouting.

STARTS SHOUTING AGAIN THOSE PHOTOS ARE SO CUTE. AND I DO NOT BLAME ANYONE EVER FOR HAVING A CRUSH ON JIM'S HILARIOUSNESS, I WANT TO GIVE HIS HILARIOUSNESS THE BIGGEST TONGUE KISS. OMG ENTIRE COMMUNITY CAST. WHY YOU SO AMAZING. LET ME LOVE YOU. COME T AUSTRALIA SO I CAN LOVE YOU AND TONGUE YOUR HILARIOUSNESS.
stops shouting about tonguing.
Reply
:iconengelen:
Engelen Featured By Owner Nov 26, 2011  Student Filmographer
khsdkahdsahjs JEFF/ABED!!! nnnnnngggggggggggggggggggggggggg
Look! I drew them once:
[link]
I just asdhkahjsdksksaj Abed's man-crush on Jeff is SO HUGE and AMAZING!! And Abed always brings out the best in Jeff!! alkshjdkhs :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: And and and and and and Danny is always trying to make out with Joel or doing stuff. Like, look!!
[link]
And here's testimony to his mancrush
[link]
And aksdhkadhs THIS
[link]
And there's another video (I can't find it anymore, but take my word on it):
It's at a PUMA event and they're interviewing Joel, and Danny is just touching him everywhere and saying "he's so strong!!"
Also, these
[link]
[link]
NNNNNNNGGGGGGGGGG JOEL'S HOMOEROTIC ANTICS :heart: :heart: :heart: :heart:
Reply
:iconmuffinpoodle:
muffinpoodle Featured By Owner Nov 29, 2011  Hobbyist Digital Artist
shsgtsd!! yes I saw that one on lj! That whole Hook Them Up thing was the first Community fanart I ever saw!! <333

I can't make that first video load properly ): It keeps getting to acertain point and then stopping! But the youtube ones = eee! ESPEcIALLY THE SEXY COFFEE-MAKING ONE OMG I HAD TO WATCH THAT LIKE FIVE TIMES. ahhahahahaha. STRONG AND BLACK. OH IT WAS ABBY. USE YOUR TEETH. yes. THIS CAST IS SO AMAZING.

<3333333333
Reply
:iconengelen:
Engelen Featured By Owner Nov 30, 2011  Student Filmographer
REALLY?
*-*

Haha, actually, sometimes I feel like most COMMUNITY fanart out there is like... mine... mostly because there aren't many fanartists in the fandom, and I draw a lot :/

Sorry you can't load all the videos...

God... I KNOW!!! Joel is such an alpha male. Walking around with his huge man-tits and back and abs, and just hooking his arm around Ken's leg and asking Danny to unbuckle his belt. NNNNNNFFFFFFFFFFFFFFF
Reply
(1 Reply)
:iconlovethyconan:
LoveTHYconan Featured By Owner Jul 19, 2011
lmfao! this is amazing! :heart:
Reply
:iconmishakiara:
Mishakiara Featured By Owner Jun 16, 2011  Hobbyist Digital Artist
This is amazing. Especially the background. DEAN, EVERYBODY LOVES JEFF. YOU GOTTA SHARE!
Reply
:iconobsessive0514:
Obsessive0514 Featured By Owner Jun 10, 2011
D'awwwwwww XD
Reply
:iconfanartfanatic:
FanartFanatic Featured By Owner Jun 6, 2011
hahahahaaha
Reply
:iconscarletsoulspider:
Scarletsoulspider Featured By Owner Jun 4, 2011  Hobbyist Digital Artist
DAY SEIZED!
Reply
:iconengelen:
Engelen Featured By Owner Jun 4, 2011  Student Filmographer
Now they need to go swim in a lake (naked)
Reply
:iconscarletsoulspider:
Scarletsoulspider Featured By Owner Jun 4, 2011  Hobbyist Digital Artist
And fly a kite (naked)
Reply
:iconcris-art:
Cris-Art Featured By Owner Jun 3, 2011
una escena muy gay! XD y soñadora!
me da risa como expresas asi de contentitos y volando? XD
buen trabajo!
Reply
:iconengelen:
Engelen Featured By Owner Jun 4, 2011  Student Filmographer
jajajaja
se la mostré al creador de la serie y la retuiteó XD No sólo eso, dijo que es su nuevo wallpaper XD
Reply
:iconcris-art:
Cris-Art Featured By Owner Jun 5, 2011
wow!! tienes un contacto con el creador? hahaha!!
que geniaal que tenga tu dibujo en su fondo de pantalla!! hahaha!! que bueeeno!!
parece que es de muy buena onda :)
Reply
:iconengelen:
Engelen Featured By Owner Jun 5, 2011  Student Filmographer
jaja sí... es como que... raro... pero saben quién soy... él y una de las actrices normalmente me contestan... y uno de los asistentes de producción y otro actor (que no sale mucho, pero que sale) me siguen...
Reply
:iconanante:
Anante Featured By Owner Jun 2, 2011  Hobbyist General Artist
Jeff wearing a wife beater/A-shirt as opposed to a regular shirt makes this even better. Dean-O-Vision looks like a fun place!
Reply
:iconengelen:
Engelen Featured By Owner Jun 2, 2011  Student Filmographer
I actually considered giving him the gym-class shorts... but... I felt weird drawing the bulge in between the legs... (you can't have a man running in "a bathing suit" without a bulge).
I think the pants make it classier =P

Also, a friend said "you know, the real Dean-O-Vision would be both of them naked..."
I don't think I'm ready to draw that yet...
Reply
:iconanante:
Anante Featured By Owner Jun 2, 2011  Hobbyist General Artist
LOL That's true! They would be naked... I really can't blame you for not drawing them like that. haha
Reply
:iconengelen:
Engelen Featured By Owner Jun 2, 2011  Student Filmographer
shit... now I wanna do that, just for the "OH MY GOD I'M GOING BLIND" effect that it would have on other people...
Reply
:iconanante:
Anante Featured By Owner Jun 2, 2011  Hobbyist General Artist
The censor bars could be the community logo! xD Please don't grease them like Chang/"the new stereotype". It would be too much for my eyes and sanity to handle! :lol:
Reply
:iconengelen:
Engelen Featured By Owner Jun 2, 2011  Student Filmographer
hahahahaha, or the school's crest XD (*)
IT WOULD BE SO CONFUSING!!!

"WHY IS THERE A DRAWING OF A BUTT ON THEIR JUNK!?"
Reply
:iconsaturnsrevolution:
SaturnsRevolution Featured By Owner Jun 2, 2011  Hobbyist General Artist
This is great, and the title makes it.
Reply
:iconengelen:
Engelen Featured By Owner Jun 2, 2011  Student Filmographer
haha, thank you! :D
Reply
Add a Comment: